۴ پاسخ

منم این جوری بودم بخاطر قرص ایزوکسوپرین هست

عزیزم برای تنگی نفست حتما دکتر خون برو چکاپ

عزیزم اینکه خودشو سفت می‌کنه انقباض منم امروز فهمیدم فردا یا برو پیشش یا زنگ بزن شاید بهت آمپول یا شیاف داد

شیر نداری بخوری بهترمیشی

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی