خانما تنگی نفس دارم شکمم میخواد بپکه چیکار کنم برم زایشگاه لازمه

۵ پاسخ

نفخه

نه معمولا ازمعده ست که ضربان قلبم میبره بالا ،احساس انفجارتو شکم داری

باش گلم

نفخ داری احتمالا یه قرص نعنا بخور

ن ن عادیه نترس

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان سیدحسین 😍 مامان سیدحسین 😍 هفته سی‌ونهم بارداری