بیمارستان فاطمیه دکتر محمدی عالی هست برا عمل
ببین دیده که زمانو از دست ندی اخرشم مجبور شی عمل کنی
اگه بخوای ای وی اف کنی که دیگه لوله روهم برداره عیب نداره
من میخوام طبیعی باردار بشم 😞
دکتر از عملش چیزی نگفت بهت چجوریه چقدر نگه میدارن
سلام منم پیش دکتر پیله وری میرم بهم گفته لولم و عمل کنه بعد ای وی اف برای شمام هیدرو خفیف هست؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.