میشه اگه کسی لاپاراسکوپی شده تاپینگ قبلی منو جواب بده

۴ پاسخ

بیمارستان فاطمیه دکتر محمدی عالی هست برا عمل
ببین دیده که زمانو از دست ندی اخرشم مجبور شی عمل کنی

اگه بخوای ای وی اف کنی که دیگه لوله روهم برداره عیب نداره
من می‌خوام طبیعی باردار بشم 😞

دکتر از عملش چیزی نگفت بهت چجوریه چقدر نگه میدارن

سلام منم پیش دکتر پیله وری میرم بهم گفته لولم و عمل کنه بعد ای وی اف برای شمام هیدرو خفیف هست؟؟

سوال های مرتبط

مامان آینده👶 مامان آینده👶 قصد بارداری