۳ پاسخ

بارداری شیمیایی بوده

حتما اولین فرصت برو دکتر که خدایی نکرده از پیشامدهای بد جلوگیری کنه.
چون عدد بتات بالای۲۵بوده بارداری بودی حتما

سقط نشده دکتر نرفتی؟😐💔

سوال های مرتبط