۲ پاسخ

منم میدم و برا بار دومم بازم گرفتم حالا نمیدونم رفلاکسش خوب شده که قطع کنم یانه

من ب دخترم به شیشه دادم میترسیدم قطع کنم ولی خدارو شکر چیزی نشد

سوال های مرتبط

مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی