مامانا پسرم ۸ماهشه یبوست شده چیکار کنم ؟شیاف گلیسیرین بزنم بهش؟

۴ پاسخ

عناب جوش بده بخوره اوینم خوبه

اره اگه پدی لاکت شربت داری بده بخوره

روغن زیتون بریز توی غذاهای ک بش میدی

اره عزیزم بزن
منم واسه دخترم زدم چندبار

سوال های مرتبط

مامان هلیا وهانا مامان هلیا وهانا هفته سی‌وچهارم بارداری