خانمای باردار
یبوست شدید گرفتم میتونم شیاف گلیسیرین استفاده کنم؟

۱۰ پاسخ

خاکشیر و تخم شربتی هم اگر بهت گفتن نخور چون خطر سقط داره دهانه رحم نرم میکنه اما هفته های اخر بارداریت اینارو زیاد بخور

اره گلم شربت منیزیم هیدروکساید هم تا شش قاشق در روز مجازی بخوری هر وعده دوتا قاشق
ولی زیاد شیاف نزن هم بدنت وابسته میشه و هم بدنت کم اب میشه و خطرناکه

شکمتو اروم شبا با روغن زیتون ماساژ بده

دکتر برا من شربت منیزیم هیدروکساید داده هم برا ترش کردنم خوبه هم یبوست تو بارداری قبلیم هم تا اخر میخوردم

عزیزم دوغ عالیه برای یبوست منم با دوغ خوب شدم

روغن بادام شیرین یا روغن گرچک هم میتونی استفاده کنی یک قاشق قورت بده اگر تونستی اگر نه در یک لیوان آب حلش کن و بخور
بسیار اثر داره
آلوی بخارا هم عالیه
انواع توت
و انواع میوه های آلو
چند ساعت بعد برطرف میکنه

منم شدید یبوستم دکتر یدونه برای کودکان داد بهم گفت فقط همین و استفاده کن دیگه استفاده نکن

جوشانده به خشک و هفت تا عناب

پرتقال بخور و هلو
زردالو و الو زرد
الو بخارا
اینا باعث میشه راحت تر باشی

آره بزن

سوال های مرتبط

مامان هلیا وهانا مامان هلیا وهانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نویدکوچولو مامان نویدکوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری