ممکنه از پی پی نکردن بچه تب کنه ؟

۶ پاسخ

سلام عزیزدلم من مشاور درمانگر طب سنتی هستم. بیشتر از۸۰درصد بچه های الان مشکل یبوست دارن به خاطر تغذیه ناسالمه.همیشه توی خونه تون روغن بادام شیرین داشته باشین یعنی بنظرم طلاست.من خودم یکی گرفتم ولی پول نداشتم وگرنه ۲سه تا میگرفتم.بهش بوه هرشب ۱قاشق مربا خوری.وشکم ونافش روهم باهاش چرب کن خیییلی عااالیه.
اینم آیدی روبیکامه دوست داشتین من دارم میتونید ازمن سفارش بگیرید قیمتشم ۹۸۰ هزارتومنه. ولی میگم بسیار عالی وضمانتی ه
@fereshtehmaziar1368
09145091320

بله.

کمپوت گلابی بده بهش

آره بهش مایعات زیاد بده
سوپ درست کن براش

بله
اصطلاحا میگن رو دل داره
باید شکر و با آب‌جوش هل کنی بهش بدی بخوره
ی چیزایی بهش بده که شکمش راه بیوفته برای تبش هم خوب باشه
آب سیب طبیعی خیلی خوبه

خیلی قضیه مهمیه
ب مغز اسیب میزنه کل بدن درگیر میکنه

سوال های مرتبط