هیچ ارزش غذایی نداره
فقط سیرش میکنه
ارزش غذایی ندارع
خاصیت نداره فقط شکم پرکنیه
شیرخشک روچطورقاطی میکنین
من روزی یه دونه صبح ها با شیرخشک براش درست میکنم میدم به پسرم
والا جدیدا میگن ارزش غذایی نداره..اما من گاهی اوقات واسه تنوع میدم..
خودت درموردش بخون متوجه میشی ک ندی چقد ب نفع بچس این همه چیزای مفید فرنی با شیر خودت یا شیر خشک .حریر بادام . انواع سوپ . انواع پوره میوها . ترکیب جو دوسر پرک با میوه و .... کتاب تغذیه کودک بخون خیلی کمکت میکنه
حریره بادوم بده
نه عزیزم حیفه معده اش بیخود پر میشه
چیزای مقوی بده
بهداشت امروز بمن گفت با چیز شیرین شروع نکن اول با فرنی بدون شکر یا چیزایی که شیرینی کمی دارندبعد کم کم با پوره سبزیجات
با شیر خودت قاطی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.