اخه بچه ی پنج ماهه را زوده ک بیسکویت و اینا بهش بدین ک
باشیر قاطی کن حداقل چیز مقوی داشته باشه
خود بیسکوییت جز قند هیچ خاصیتی نداره
با شیره خودت با سیر خشک قاطی کن
اونجوری کخاصیت ندارع با آبجوش
باشیر خشکم یا شیر خودتم قاطی کنی خوبه
من سه چهارتامیدم
نه بابا یدومه خیلی کمه حداقل ۳ تا بده
منم با اب قاطی میکنم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.