۷ پاسخ

اخه بچه ی پنج ماهه را زوده ک بیسکویت و اینا بهش بدین ک

باشیر قاطی کن حداقل چیز مقوی داشته باشه
خود بیسکوییت جز قند هیچ خاصیتی نداره

با شیره خودت با سیر خشک قاطی کن
اونجوری ک‌خاصیت ندارع با آبجوش

باشیر خشکم یا شیر خودتم قاطی کنی خوبه

من سه چهارتامیدم

نه بابا یدومه خیلی کمه حداقل ۳ تا بده

منم با اب قاطی میکنم میدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی