بیسکوییت مادر خوبه برای صبونه بدم به پسرم؟

۵ پاسخ

نه عزیزم ارزش غذایی نداره

بهتره بیسکوییت ندی تا یک سال

میگن ارزش غذایی نداره و چون شیرینه مناسب نیست

هرازگاهی مشکلی نداره

ن عزیزم فرنی با خرما یا موز بده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی