بستگی به وزن تولدش داره.الان باید ۵برابر وزن تولد میشدن.مثلا دختر من ۳ونیم بود موقع تولد،الان باید ۱۷میبود که ۱۳ هست و این فوق العاده کم هست
دخترم قدش ۱۰۲
وزنش۱۴
بهداشت گفت وزنش خوبه ولی اگر ۱۶ بود ایده آل تر بود
پسرم ۱۵کیلو قدشم۱۰۶ولی گفت وزنش کمه
دخترمنم۱۴کیلوقد۱۰۱اندامش ظریفه وکوچولو
چهارسالگی وزن پونزده قد ۱۰۳
پسر منم لاغره
پسر من قدش ۹۶
وزنش ۱۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.