مامانا نودل ضرر ندارع بخورم

۳ پاسخ

عزیزم مبشه بیایی تاپیکم بخونی شاید بدرد خودت با دوست آشنایی خورد معرفی کنی 😙

نه ولی مصرف زیادش باعث سندرم روده تحریک پذیر میشه تا میتونی کم بخور مثلا ماهی یبار یا چند ماهی یبار
منم الان خوردم 😋

من میخورم، فکر نکنم.. فقط نشاسته هستش دیگه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی