۳ پاسخ

پسر منم با هر دندونش دو سه روز ابریزش بینی میگیره

منم پسرم یه هفتس داره تبم کرد ولی خیلی نبود بردم دکتر میگه ویروس گرفته اخه جای نبودم ویروس بگیره همه میگن گاهی علائم سرماخوردگی داره دندون ولی دکتز میگه نه

مگه دندون ابریزش داره

سوال های مرتبط