۳ پاسخ

قطره بینی هم خوبه

اسپری بینی هم براش میزنم

نمیدونم چرا اینطور شده سه ماه زمستون سالم بود بچه ی منم الان 4 روزه درگیره، دو روزه سرفه شدید داره.. هوف..

سوال های مرتبط