خانما این مانتو برای عکاسی یک سالگی پسرم خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

از اینا چی میزاره بپوشی؟؟؟ بنظر من اینجور طرحی قشنگتره اون خیلی مجلسی و رسمیه دیگه

تصویر

لباس اسپرت که با پسرت ست کنی خیلی خوشگلتره. مثلا جفتتون شلوار جین بپوشید با پیراهن یا تیشرت همرنگ. این خیلی رسمیه. همیشه اسپرت برای آتلیه قشنگتره

تی شرت سفید بپوشید با شلوار جین
ست کنین

نه خوب نیس .. برای بیرون رفتن خوبه..نه عکس اتلیه

تو این فضا شومیز دامن مناسبترا

شاد تر بپوشی قشنگتره

با توجه به تمی که انتخاب کردی، خیلی قشنگ میشه مانتوت تو عکس، یه جورایی با جو تمت همخوانی داره مانتوت

یکم سادس بنظرم ولی قشنگه

مونده کجا بگیری عکسو عزیزم

توروخدا نظر بدید 😢

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سامین‌🍼وسوین👭 مامان سامین‌🍼وسوین👭 ۱۶ ماهگی