در مورد پساری بهم اطلاعات بدین درد داره یا نه؟؟

۱ پاسخ

دو سه روز اول بله درد داره
ولی بعدش دردش از بین میره خداروشکر
نگران نباش منم دکتر برام گذاشت
حتما بعدش باید توالت فرنگی استفاده کنی و یبوست هم نشی

سوال های مرتبط

مامان گیلاسی مامان گیلاسی هفته بیستم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری