خانما اطلاعات و تجربه ایی در مورد آمپول رگام دارین؟

۴ پاسخ

اگر گروه خونی خودت منفی و همسرت مثبت هست حتما باید بزنی
کسایی که مثبتن همسرشون منفی نیاز ندارن

البته اگه قبل 28هفته لکه بینی خونریزی داشته باشه کسی باید حتما تزریق کنه

چرا دکتر فقط گروه خونی منو پرسید برای همسرمو نپرسید؟؟؟،🤔 ولی هردو مثبتیم

برای کسایی که گروه خونیشون با همسرشون یکی نیس مث مال من که منفی هست مال شوهرم مثبت که هفته ۲۸ باید رگام بزنم میگن برای جلوگیری از ناهنجاری های عصب هست و بعد از زایمان باید زده بشه که برای بچه دوم که رحم مادر آماده باشه میگن اگه نزده باشیم مثلا بچه دوم قلبش تشکیل نمیشه یا سقط میشه یاهم که فلج اینا میشه یکی هفته ۲۸ باید زده شه یکی بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین ۱۰ ماهگی
مامان نوردیدم مامان نوردیدم روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی