اگر گروه خونی خودت منفی و همسرت مثبت هست حتما باید بزنی
کسایی که مثبتن همسرشون منفی نیاز ندارن
البته اگه قبل 28هفته لکه بینی خونریزی داشته باشه کسی باید حتما تزریق کنه
چرا دکتر فقط گروه خونی منو پرسید برای همسرمو نپرسید؟؟؟،🤔 ولی هردو مثبتیم
برای کسایی که گروه خونیشون با همسرشون یکی نیس مث مال من که منفی هست مال شوهرم مثبت که هفته ۲۸ باید رگام بزنم میگن برای جلوگیری از ناهنجاری های عصب هست و بعد از زایمان باید زده بشه که برای بچه دوم که رحم مادر آماده باشه میگن اگه نزده باشیم مثلا بچه دوم قلبش تشکیل نمیشه یا سقط میشه یاهم که فلج اینا میشه یکی هفته ۲۸ باید زده شه یکی بعد زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.