۳ پاسخ

فکر نمیکنم تو این سن ، این وزن کم باشه
نرماله

عزیزم خیلی از بچه ها تا دو و نیم سالگی تو وزن 10 استپ میکنن یهو رشد میکنن، دختر من با اینکه 3700 بود موقع تولدش الان 11 کیلو اگ باشه،خوردنیو بخورن وزن بالا و تپلی نبودن هم نبودن

همون شیر وزن میده بچه من هیچی نمیخوره فقط شیر میخوره توپوله

سوال های مرتبط