آخز ک چقدر بی خوابی سختهههه

۴ پاسخ

خیلی سخته

از بس مثل معتادا چرت زدم گردن درد گرفتم 🥲

وای خیلی بچه منم جدیدا نمیخابه
خیلی اذیتم
خودمم سرما هم خوردم
نابودم کلن

حالا اولاشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان panah مامان panah ۱۳ ماهگی