۵ پاسخ

طبیعیه منم هم هفته شما بودم خسته میشدم بچه ۱_۲روزی حرکاتش کم بود ،انگار که اونم خسته میشه میخوابه

خب بچه خسته شده لالا کرده دیگ

منم دیشب فعالیت داشتم حالا از صبح دل درد دارم

یه چیز شیرین بخور به چپ دراز بکش اگه هنوز حس نکردی برو سونو البته که تو این سن بارداری هنوز تکون کمتر

به پخلوی چپ دراز بکش امروزو اگه شیافم داری بزار حتما استراحت کن درست میشه ..بعد اینکه فک کنم هفتمون یکیه منم اینجوری بودم ک دو سه روز تکونی حس نکنم نگران نباش

سوال های مرتبط