سلام من انگشتای دستم پف کرده ینی خطرناکه

۲ پاسخ

سلام نه عزیزم نگران نباش طبیعیه

اگه خبلی زیاده برو دکتر برات ازمایش دفع پروتئین بنویسه

سوال های مرتبط