۳ پاسخ

من شیر خودمو میدم وزنش حتی از نمودار رشد بیشتر بود خب
چون همش مگه شیر می‌خورد
خودم از داروخانه گرفتم براش وقتایی ک نمیرسم شیر بدم براش در حجم کم درست میکنم

من خودم گرفتم

دکتر تجویز کرده

سوال های مرتبط