جواب تست همون دو سه دیقه اول درسته
دوباره تست بده بنظرم
بیبی سه تا پنج دقیقه اول معتبره ولی این هاله داره پس یا واسه امپول ازادسازیه یا جدی بارداری
فردا با ادرار اوا صبح باز بیبی بزن اگه پررنگ تر شد حتما مثبتی ❤️
مبارکه عزیزم
باید زود بیافته
حالا نمیدونم ولی انگار هاله تبخیرنیست
میگن چنددقیقه اول اعتبار داره ولی خب هاله دومی رنگش خیلی قرمزه
مثبته ک مال منم اینطوری شد
ایشالا که مثبت باشی عزیزم
اگرآمپول آزاد سازی تخمک زدی اثرش تا۱۴ روز تولدت میمونه عزیزم وایسا سه یاچهارروز دیگه یه تست بزن
مثبتی عزیزم
علائم چی داری؟
اره عزیزم لقاح بعد از ۱۲ روز انجام میشه شما الان مثبتی مبارکه برو بتا بده
ایشالا که بارداری گلم
منم اون ماه شب زدم صب دیدم اینجوری شده.ولی پریود شدم.همون اول بندازه درسته
اره انشالله ک مثبتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.