خانما بچم تب داره؟؟

تصویر
۷ پاسخ

نه نداره از 37به بعد تبه

بذار زیر بغلش بگیر عددش درست نیست

بالای ۳۷تب میشه تقریبا

احتمالا درست گرفته نشده که پایین تر نشون میده

تا ۳۷/۲ دمای طبیعی بدن نوزاد هست
بالاتر از اون میشه تب

نه تب از ۳۷/۵ تازه شروع میشه

نننننههه

سوال های مرتبط

مامان آکام👶🫀 مامان آکام👶🫀 ۱۰ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی