سلام من اسهال گرفتم خیلی هم نگرانم چی بخورم ک خوب بشم

۶ پاسخ

نعنا خشک یه قاشق بخور یا هم با ماست بخور

اب زیاد بخور ، و اگه به داری رنده کن بخور سریع اسهال بند میاره اگه هم در دسترس نیست یه قرص یوموگی که از نوزاد تا بزرگسال میتونن استفاده کنن بخور برای مشکلات معده و ویروس و مشکلات مسافرتی جلوگیری میکنه

منم همینجور بودم تو ماستم یه حبه سیر و نعنا زدم خوردم بهتر شدم

احتمالا شیر سرد یا دوغ سرد خوردی یا میوه ی مسهل خوردی

به گفته دکترم میوه و سبزیجات فعلن فقط موز و سیب بخور ماست و نعناع کته ماست دوغ شور

آب سیب .موز و چوب شور
منو اینا خوب کرد

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری