۴ پاسخ

دختر منم اینجوریه🫠
خانواده شوهرمو نمیخواد یه مدتیه بهتر شده فقد بغل مادرشوهرم میره
میگن بزرگتر بشن بهتر میشن نمیدونم والا🫠😄

سن اصطراب جداییشونه، وقتی جای جدید میرین قبل اینکه بچه گریه کنه نیم ساعت تو بغلتون بگیریدش تا کم کم با محیط و آدما آشنا بشه و اصلا کسی نیاد جلو تا احساس خطر کنه کم کم وارد جمع بشه

چون جایی نبردیش فقط همینارو مدام دیده

بچه های بقیه هر کاری میکنن قرار نیست بچه ی ماهم مث اونا باشه .پسر منم بغل کسی نمیره

سوال های مرتبط