ببخشید این ورم طبیعیه؟ من حدود یکماه ورم دارم شدید

تصویر
۶ پاسخ

وای اصلا خوب نیس بهداشت خیلی ایراد میگیره سر ورم
برنج و نمک نخور منکه منعم کردن

نمیدونم والا چیزای نمک دار کمتر بخور من دست و پام خداروشکر ورم نکرده ولی سه چهار روزه بینیم بزرگ شده

من از این هفته ورم شروع شده کفش پام نمیشه

منم از امروز ورم کردم

معمولا ماهای اخر طبیعیه البته اگه دفع پروتئین نداری،زیاد ایستادن سرپا و کم ابی بدن هم میتونه منجر ب ورم دست و پاها بشه

برا تو خیلی خوبه نسبت ب من🤣

سوال های مرتبط

مامان دلانا جان مامان دلانا جان ۲ ماهگی
مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی