این ورم تو هفته من طبیعیه؟؟؟

تصویر
۱۹ پاسخ

من ورم نکرده اصلا

نه طبیعی نیست خیلی بادداری

نمکو کم کن خیلییئ کم

عزیزم صبح حتمن بروبهداشت فشارت چک تامشکلی برات پیش نیادبیخیال نباشه امکان داره مسمومیت بارداری باشه

ورم نکردم..
نمک اینا اصلا نخور

اوه ن چقده زیاده حتما برو اورژانس فشارتو چک کنن

نه مخصوصا اینکه یه پات ورمش بیشتره برو بیمارستان عزیزم

نه گلم اصلا طبیعی نیست

نه فکر نکنم

ازمایش اورژانسی بده زود
خدای نکرده مسمومیت بارداری نباشه

والا منم‌مثل‌تو ورم ‌کردم‌سه‌بارم ازمایش پزوتین ادرار دادم نرمال بود، نمک‌نمیخورم، فشارم نرماله،در نتیجه ژنتیکی بود، حتی دکتر داروی انوکساپارین هم شروع‌کر‌‌د واسم

من اصلا ورم نداشتم

اگ یکدفعه ورم کردین حتما دکتر برید تا چک بشید اما اگ ب مرور شده و از قبل هم ورم داشتین میتونه تو این هفته طبیعی باشه

خیلی ورم کرده نمکو حذف کن از غذات

نمک زیاد میخوری؟؟

یکم زوده ولی باپزشک مشورت کنید

نه آزمایش میدادی

نههههه

فشارتو چک کن گلم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان نهال
ملاح مامان نهال ملاح ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری