۴ پاسخ

پهلوش سرماخورده

اگه شیرخشک میدی دائم برای اونه ولی اگ نه شاید سردی کرده دور شکمشو بپیچ

اگه تب نداره ایرادی نداره عزیزم

شیرخشک میدی یا شیرخودت؟

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی