برای گلودرد چه شربتی بخورم ؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

دیفن قل قل کن بریز بیرون
دکتر بمن گفت قورت نده
ابنمک هم قلقل کن
بخور بگیر

دیفن هیدرامین برای گلو درد و سرفع
اگه سوزش گلو داری برم هگزین
ولی اگه شیر مبدی هیچ کذوم نخور قرقره کن هر هشت ساعت بعدم تفش کن نخوریش

سوال های مرتبط

مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نيلماه 🌊🌙 مامان نيلماه 🌊🌙 ۲ سالگی