شریعتی افتضاح دوسال پیش من انقباض داشتم سر پسرم ب زور منو قبول کردن اینم رسیدگیشون افتضاح بود اصلا ترو یادشون میرفت خیلی شلوغ هرکی درگیر کار خودش خلیج فارس خیلی خوب بود ولی
من 19هفته بودم فکر میکردم کیسه ابم سوراخه رفتم شریعتی منو ب امان خدا ول کردن رو تخت و رفتن بعد از یکساعت باهزار منت اومدن بالا سرم ک تست آمینوشور بگیرن. از رفتن خودم پشیمون شدم .دیگه فعلا تصمیم براینکه ک برا زایمان برم خلیج فارس
افتضاح عزیزم و بسیار کثیف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.