خانم ها علت وزن نگرفتن بچه چی هس

۶ پاسخ

دندون در آوردن می تونه باشه ۷ ماهشه

من خیلی راجب این موضوع بادکترش حرف زدم ،دخترمنم درسته زوداومد۱۹۰۰وزنش بود۳۶هفته الان ۷ماه۲۶روزشه۶۴۵۰شده این دوماه ۴۵۰گرم اضافه کرده گفت ژننتیک ربط داره منم بچگی لاغربودم بهش دارو شروع کرده روغن ام سی تی شیرگفت حتما بایدpdfبدید تایکسالگی بهترین شیربرا کم وزن هاست قویترینه،براش تازه شربت راسیپ شروع کرد کم گفت بدم یبارصبح یبارشب براوزنش گفت این دیگه اکثربچه ها تاثیر داره دوروزه میدم ببینم چی میشه آخرماه غذاهای که گفت میدید بیشتر با ماهیچه بپزه من دوروزه ماهیچه سیبزمنی میزارم شیشه بابخاراب میپزه خیلی خوشش میاد امتحان کن راحت یه پیاله میخوره

تغذیه مناسب غذا بده بش روزی چهار پنج وعده حتی درحد دوقاشق هم بخوره کافیه سیب زمینی برنج این چیزا موز بش بده داخل سوپش کره بزن یکم

پسر منم وزن نمیگیره ☹️

ممکن از رفلاکس و آلرژی هم باشه یا تغدیه و ...

ژنتیک و تغذیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان بانوی مامان مامان بانوی مامان ۱ سالگی