اینو تو ایستا ینفر برا وزندهی کامنت گذاشته بود
دختر منم کم وزن ببین بعضی بچه ها کلا این مدل هستن حالا نه اینکه کم کاری کنیم نه اتفاقا سعی کن چیزای مقوی بدی استخوانش محکم بشه ولی نگران وزن نباش درست میشه پسر من دقیقا کم وزن بود الان پنج سالش خدارو شکر درست شده و اینکه وزن مهم نباشه قدش مهم باشه برات
بچه ی من بخاطر رفلاکس و آرژی و هنوزم خوب نشده 😑😑😑😑
دختر من ک ۷ کیلوئه
پسرمن ی مقدار زیرنموداره دکترش گفت مشکلی نیست
سعی میکنم ب تغذیش بیشتر برسم
سیب زمینی سعی کن توغذاهاش باشه و برنج و کره
میان وعده بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.