منم بالاخره زاییدم و دختر کوچولومو بغل کردم🤗😁

۶ پاسخ

مبارکه گلم

مبارکه باشه

سلام عزیزم ..مبارک باشه ..از تجربه ات بگوو

میشه بگی از زایمانت

مبارک باشه قدمش پربرکت کدوم بیمارستان بودی راضی بودی

مبارکه عزیزم انشاالله قدمش خیر باشه.
طبیعی یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان فرمیسک و روزا🩷 مامان فرمیسک و روزا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی
مهشید مهشید قصد بارداری
مامان سپهر🐣 مامان سپهر🐣 ۱۴ ماهگی
مامان هانیس مامان هانیس ۱۲ ماهگی
مامان آیلا😍 مامان آیلا😍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا صدرا💙 مامان آقا صدرا💙 ۱۲ ماهگی