منم خداروشکر ۲۶ خرداد ساعت ۹:۳۵ دقیقه سزارین شدم و دختر کوچولومو بغل کردم😍😍

۱۷ پاسخ

مبارکه عزیزم قدمش پر از خیر و برکت باشه

مبارکه عزیزم انشاالله قدمش پربرکت باشه و
زیرسایه ی پدرمادربزرگ بشه

بسلامتی انشالله کاش تجربه زایمانتم بگی عزیزم

کدوم بیمارستان بودی عزیزم

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه

مبارک باشه عزیزم.‌.چند هفته بودی دقیق؟

ای جونم مبارک گلم😍میشه ازتجربه زایمانت بگی دردش کلی دیگ.من شکم اولم میترسم بی تجربم

برای ماهم دعاکنید گلم

ای جان قدمش پرخیروبرکت باشه براتون عزیزم
چند هفته

مبارکه قدم نورسیده انشاالله زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه😍🌹

ای جانم مبارکتون

مبارکه عزیزم بسلامتی چند هفته و چند روز بودین؟
منم شنبه بستری میشم برا زایمان ۳۷هفته و ۶روز

شما هم همش مثل من فکر میکردی نکنه بچه مشکلی داشته باشه ؟؟

بسلامتی عزیزم خوش قندم باشه الهی اسمشو چی گذاشتی😍😍

به سلامتی ❤️❤️

به سلامتی عزیزم.قدم نو رسیده مبارک

اخی مبارک انشالا خوش قدم باشه🌸🎀

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد روزهای ابتدایی تولد