۶ پاسخ

آخ خدا چقدر سخته. دکترا نمیگن چرا آنقدر طول کشیده؟

از اون قرص ها بهتون دادن؟خیلی خوبه اسمش یادم نیست

زردی از ۱۴ نباید بیشتر بشه

بعدم بچع رو گرم نگهش ندار
همین
بچه من تا ۲ ماهگی داشت
تازه خوب شده
ولی خب زردیشم رو ۱۰ بود بیشتر نشد

زیاد دستگاه نزار
وزن بچه کم میشه
اب بدنش رو خشک میگنه

دختر من زردیش فکر کنم 14 بود بردیم بیمارستان و خودمو بستم ب خنکی جات و ... خوب شد تو دو ماهگی کاملا پوستش سفید شد

پسرم زردیش ۱۷بود۵روز دستگاه بود بعدش کم نشدآزمایش ادراروخون بردیم هیچی نبود ۲۰روزه بوددکترش گفت پوست بچه نازک نیس دستگاه جواب نمیده قرص داد

سوال های مرتبط