۷ پاسخ

تو ۳ سالگی قد ۹۰ که خوبه

ولی دکتر دیگه که بردم گفت خوبه قد و وزنش قد ۹۰ وزن ۱۳و۲۰۰
بعد گفت ازالان زوده بهش بدی واستا ۴سالگی بیارش که عکس از مچ دستش بگیریم ببینیم شاید قدش ارثی باشه و شربت الکی نده

من یک دوره سه ماهه دادم عزیزم تاثیر داشت

منم دخترم قد تولدش ۵۱الان ۹۱ال آرژنین رو فقط واسه قدش نوشتیه کسی تاثیری دیدی ازش؟

عزیزم قدش که خوبه واسه چی میخای بدی اخه

قدش چنده ک ایقد تو فکرشی

برای چی داده عزیزم من خودم واسه پسرم ال آرژنین دادم با تجویز دکتر

سوال های مرتبط