۳ پاسخ

نه
قطره نستاتین بزن دکتر به پسرم همینو داد ۲روزنشده خوب شد

سلام نه بابا عادیه قطره نستاتین بمال ب همونجا ک برفک زده میگن میکروب عفونتیه شیشه شیر مرتب بشور هربار ابجوش بزن بهشون
خوب میشه

ربطی نداره ببرش دکتر قطره میده خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ژیران...‌‌ مامان ژیران...‌‌ ۱۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی