خانوما زبون دخترم برفک زده چی خوبه

۲ پاسخ

از داروخونه قطره بگیر اگر شیر خودت را میخوره هم به سینه خودت بزن هم بعد از خوردن شیر بریز توی دهان بچه

حتما ببرش دکتر اینجا هرکس یه راه حل میده اما خدایی نکرده بریزه توگلوش دیگه شیرم نمیتونه بخوره

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان Nilla👧🏻💗 مامان Nilla👧🏻💗 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی