مامانا صبحا ساعت چند بیدار میشید ؟ صبونه میخورید؟

۱۱ پاسخ

کلا صبحانه نمیخورم ساعت 10پا میشم

من ساعت 6 یا 8 بیدارم.. صبحانه میخورم شبم 6یا 8 شام میخورم نهایتا 11 شب خوابم

من چهار برای نماز بیدار میشم بعدش صبحونه میخورم تا هفت بیدارم بعد میخوابم تا یازده دوباره یازده بیدار میشم یه چیزی میخورم

من ساعت شش و هفت که همسرم می‌ره سرکار بیدار میشم قرص تیروییدم میخورم یک ساعت بعدش صبحانه میخورم

۸بیدار میشم میام خونه مامانم دیگه تا۹صبحونه رو خوردم
چون خودم تنها باشم نمیخورم 😁

من 6 پا میشم قرص تیروئید میخورم دوباره میخوابم تا 9، بعد صبونه میخورم

من طبق عادت ساعت هفت بیدار میشم ولی صبحونه دوس ندارم نمیخورم امااا میوه میخورم

من ساعت هشت بیدار میشم ولی کلا صبحانه ناهار برام سخته خوردنشون هیچ غذایی رو دوس ندارم از موقعی ک باردار شدم

آره

ساعت ۹ صبح یا ده صبح 😀

من ۱و۲میخوابم دیگه انگار بیهوش میشم تا ۱۱،۱۲ظهر 🫤وقتی هم بیدار میشم ناهار میخورم چون کلا از صبحانه بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری