کلا نری که چی بشه باید ببینن تو بدنت سطح هورمون hcgبالا اومده یا نه .. از اول آزمایش ها رو نری نمیشه که
ازمایشو دادی نمیخواد بری مدرک داشته باشی
بله اشکال داره باید ازمایش رو بدی به بیبی چک اعتماد نکن
عزیزم باید ازمایش خون بدی
حتما هم نباید تیتر بتا باشه.. بتا معمولیم اوکیه
اگه کلا نرم
نه مشکلی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.