خانما اگر برا ازمایش تیتر بتا نرم مگه اشکال داره؟؟؟

۶ پاسخ

کلا نری که چی بشه باید ببینن تو بدنت سطح هورمون hcgبالا اومده یا نه .. از اول آزمایش ها رو نری نمیشه که

ازمایشو دادی نمیخواد بری مدرک داشته باشی

بله اشکال داره باید ازمایش رو بدی به بیبی چک اعتماد نکن

عزیزم باید ازمایش خون بدی
حتما هم نباید تیتر بتا باشه.. بتا معمولیم اوکیه

اگه کلا نرم

نه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان اهورا وآراد مامان اهورا وآراد ۵ ماهگی
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مامان آراز🫄👶آنا مامان آراز🫄👶آنا هفته پانزدهم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری