مثل نبض زدن بود شبیه ضربان قلب چ جوریه این جوری گلم
برای من مثل حبابه یا مثل وقتی گشنته معده صدا میده اما پایین ناف یا سمت راستش یا چپش
یه سری وقتا دست میذارم حس میکنم اونم نه همیشه یه وقتا شدید تره بدون اینکه دست بذارم حسش میکنم
انگار یه ماهی خیس از اینور شکمم رد شد رفت اونور حس خوبیه 😍یه ماهی لیز کوچولو .
نه من تول نبض بود بعدمثل بال پروانه ک تند تند میزنه. بود بعدم مثل ماهی ک دمشا هی تکون میده
مثل حبابه
مثل ترکیدن حباب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.