من کی بایدبرم پیش دکتربرای معاینه چندهفته ؟
۳۷یا۳۸؟

۳ پاسخ

خانوما لطفاً معاینه لگن رو برام میگین چطوری هست ؟
اصن از اسم معاینه و سونو واژینال و همه چی وحشت دارم
چه غلطی کنم منه خر

من که ۳۷هفنه و چند روزم هنوز نرفتم

37برو که برای38برات سونو رشد بنویسه

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین وهیراد🥰 مامان حسین وهیراد🥰 ۲ ماهگی