۵ پاسخ

فعلا پوشک کن

منم دقیقا بین این روش تدریجی و یهویی بسیار مردد هستم
ب نظرم یهویی هم امتحان کن ببین چجوری هس

به نظرم پوشک گرفتن تدریجی معنایی نداره اصلا و بچه بدتر گیج میشه
من یک ماه و نیم هست پسرم از پوشک گرفتم یهویی دیگه اصلا پوشکش نکردم نه روز نه شب

اصلا پیشرفت نکردیم تو دو روز فقط ی بار رفتیم حموم انقد بازی گرد بعد ۴۰ دقیقه تازه جیش کرد اونم نفهمید بعد جیش کردن گف وای پی پی کردم😐 کم آوردم خدایی

منم دو روزه شروع کردم پوشکش باز می کنم هر ۵ دقیقه یه بار بعد ده مین یه بار بدو بدو میبرمش دسشویی ولیییی بدون هیچ نتیجه ای چون نیلای تو طول این روز دو بار خطا داده و بعد از جیش کزدن تازه خبر میده و حتی نمیگه جیش میگه ودی مامان پی پی کردم‌ و ناراحت میشه انگار اصلا نمیدونه این جیشه از کمر افتادم انقد بردم دسشویی ولی میریم دسشویی به جا جیش کردن همش با آب بازی میکنه

سوال های مرتبط