یکی میگفت عرق نعناع بمال ب لثه هاش
آروم میکنه
من میزنم بنظرم بد نیس
چشم بد دور ازش 😘😘😘😘
ازکی رو شکم گذاشتی بشینه از چه ماهی؟ و میشنه؟
ننه فندوق ماشالله موهاشو😍😍
همه ی ژل ها نهایتا یک ساعت دو ساعت ارومش میکنن باید روندش طی بشه اما میتونی برای اینکه یکم از دردش رو کم کنی هویج بدی دستش یا مثلا استخوان ران مرغ خالی و پیازچه بدی بکشه رو لثه هاش
ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه ی دورهمی مامانایی ک بچه هامون آذر ماه بدنیا اومدن
@Mehrsana_14044
عزیزم میشه. علائمشو بگی. دختزم مدام میخاد دستمو بدم دهنش نگه میداره جیغ میزنه. یا شکمم سفت میکنه بالا میاره جیغ میزنع. فقط فرنی بهش میدم وشیر خشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.