۴ پاسخ

مگه این دما طبیعی بدن نیست

این تب حساب نمیشه

اگه دخترت سه سالشه که باید شربت استامینوفن پاراکید بگیری نه قطره
قطره مال زیر دوساله

۷ سی سی

سوال های مرتبط