۶ پاسخ

احتمالا گرفته

انشاللله ک لانه گزینی هس
با دارو ک پریود نمیشیم خیالت تخت 😍😍
بعدش نفخ اینا نداری ؟

عکس از ترشحات نداری منم روز هشت انتقالم دیروز لک دیدم

انشالله که مثبتی و لک لانه گزینیه
حتما با دکتر مشورت کن شاید نیاز به داروی بیشتری داشته باشی عزیزم

عزیزم روز ازمایش با موعد پریود معمولا یکی میشه بعد ای وی اف مطمئنی درست داری حساب میکنی ؟

انشاالله که بارداری

سوال های مرتبط