۷ پاسخ

نه مال من اینجوری نیس روشن ترههه

سلام گلم من حالت ترشح نسکافه ای رنگ بود و بیشتر از این بود

پس فردا ی بی بی بزن
ایشالا مثبته

ان شاالله که مثبت میشین این ماه

۱۵ ازاد سازی بیبی بزن

در همین حد اومد دیگه بعدش شد ترشح آبکی بی رنگ

تصویر

بیبی زدی من یازده آزادسازی ام

سوال های مرتبط