۷ پاسخ

تخم مرغ بخورید خیلی خوبه.‌
حلیم و آبگوشت میگن خوبه.
پروتئین حیوانی رو ببرید بالا کلا مصرفش رو سینه مرغ زیاد بخورید.
بستنی بخورید اگه قند ندارید ولی چون هفتتون خیلی بالا نیست مراقب باشید قند نگیرید. اگه میتونید توی خونه بستنی درست کنید خودتون با شکر کم بهتره

حلیم، حبوبات خصوصا عدس، ماهیچه، آجیل

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

کله پاچه
کباب
عدسی
گوشت چرخ‌کرده
و صد البته بستنی
اینا یعنی برای وزن گیری جنین عالیه من خودم سر پسرم خوردم ماشاالله خیلی وزن گرفت 🥰

عزیزم ۷۰۰گرم خیلیه فکرنکنم بشه،الان نیازی نیست وزن نینیت ۲باشه که قشنگم حدودا۱۷۰۰اینا هم خوبه

روزی دوتا سفیده تخم مرغ آب‌پز و حبوبات و ماهی

مصرف پروتوئین رو ببر بالا بادوم درختی بذار خیس بخوره پوست بکن بخور اگر دیابت نداری بستی و خرما هم خوبه

حلیم
کباب
عدسی
ابگوشت
مرغ
حبوبات
بستنی

سوال های مرتبط